FabFilter - Pro-Q 2 - точный эквалайзер, объединяющий чистый и точный звук и огромный набор функций. В Pro-Q 2 легко и интуитивно создавать и редактировать до 24 полос эквалайзера с несколькими кривыми. Pro-Q 2 имеет режим нулевой задержки, но - в отличие от многих других эквалайзеров - большую прозрачность и точность, возможность переключения на линейном режиме фазы с регулируемой задержкой. Там также встроенный в реальном времени частотный анализатор, который обеспечивает мгновенную визуализацию частоты, содержащий ваш сигнал.
Основные характеристики:
- Отличный звук от современных алгоритмов с фильтром точного аналогового моделирования и неограниченным внутренним запасом. - Работает как в режиме нулевой задержкой, или в режиме линейной фазы с регулируемой задержкой. - Интерфейс, который идеально подходит для простого и точного редактирования. - Вы используете то, что видите, для сведения к минимуму беспорядка на экране и максимального удобства. - Способность создавать новые диапазоны эквалайзера простым перетаскиванием частотной кривой. - Выберите несколько кривых сопротивления и правьте их. - Эквалайзер до 24 полос. - Фильтры: Bell, High/Low Shelf, High/Low Cut с 6, 12, 24 и 48dB/oct. - Каждая группа может работать на стерео сигнале, на левом или правом канале независимо для каждого EQ-Ing канала. - Mid/side режим эквалайзера. - Встроенные в реальном времени частоты анализатора с Pre- и Post-EQ режимами. - Возможность двойного щелчка для ввода текста значений параметров. - Различные диапазоны Дисплея: 6dB диапазон для использования мастеринга, 12dB, и 30dB для формирования звука во время перемешивания. - Типичные черты, присущие FabFilter: идеально настраиваемые ручки и контроллеры, интерактивная MIDI Learn, Undo / Redo и А / Б переключатель Smart параметров интерполяции для создания плавных переходов параметров, обширный файл справки с помощью интерактивных подсказок, сэмплы точно автоматизируются AltiVec и оптимизируются SSE.
• Improved the piano display: you can now drag multiple selected curves in parallel, and double-clicking the piano display creates a new curve at this position. • Improved solo mode for Bell and Notch filters to better isolate the frequency area of interest. When soloing Low/High-Cut filters, the Q value now always stays the same, making it easier to just fine-tune the frequency. • Added support for displaying the current EQ curve in Avid's S6 control surface. • Fixed a bug in the Auto Gain feature: it would not correctly compensate bands that are in per-channel mode (L/R or M/S). For example, splitting a stereo band would double the auto gain effect. This now works as intended while preserving compatibility with existing saved sessions. When working with an existing session that uses Auto Gain, simply disable and re-enable Auto Gain to get the new behavior. • Fixed a bug in the VST3 plugin that could cause the sound to stay the same (not using the new parameter values) after using Undo or loading a preset. • Fixed a bug in the VST3 plugin that caused the saved parameter state to be ignored when opening a saved Audio Montage in WaveLab 8 (this fix is not needed for WaveLab 8.5.10). • Fixed a bug in the VST3 plugin that caused the latency to be reported as zero when opening a saved Audio Montage in WaveLab 8 and 8.5. • Fixed a bug in Natural Phase mode that could cause an incorrect frequency response with some rare combinations of frequency and slope settings with Low Cut and Notch filters. • Fixed a bug when double-clicking a control to enter a new value: clicking outside the input box now accepts the new value while previously it would discard it. • Fixed a bug in the AU plugin: pressing Cmd+Q to quit the host while Pro-Q 2 was in full screen mode would cause it to crash. • Fixed a bug when zooming out in the display when Analyzer Freeze is enabled: this would create a large blob on the left side of the display in the analyzer. • Fixed a bug with Full Screen mode in the 32-bit VST2 plugin in Cubase on Mac OS X when 'Always on top' was enabled: the plugin window would float on top of the full screen window. In addition, keystrokes are now correctly passed to Cubase in this case (e.g. playback start/stop). • Small other bug fixes and improvements.
Added Retina support on OS X and High DPI support on Windows. Introducing Solo Gain. While soloing a band, you can now adjust the listening gain by moving the mouse up and down. Fixed a bug that caused the Gain Scale slider (in the output section) not to work in Linear Phase mode, and improved its behavior in Natural Phase mode. These updates are fully compatible with previous versions, and free for existing FabFilter Pro-MB and Pro-Q 2 owners. The latest versions and 30-day trials of all FabFilter plug-ins are available for download now at www.fabfilter.com/download.
FabFilter Pro-Q 2 is available for EUR 149, USD 199 or GBP 124, and FabFilter Pro-MB is available for EUR 169, USD 229 or GBP 139, supporting both Windows and Mac OS X in VST and VST 3, Audio Units, AAX, RTAS and AudioSuite plug-in formats. Bundles with FabFilter Pro-Q 2, Pro-MB and other FabFilter plug-ins are also available at: www.fabfilter.com/shop. System requirements on Windows are either Windows 8, 7, Vista or XP and a VST 2/3 host or Pro Tools, or Mac OS X 10.5 or higher with Intel processor, and an Audio Units host, VST 2/3 host, or Pro Tools. Both 32-bit and 64-bit hosts are supported.
FabFilter - One 3.20 (TEAM R2R) – синтезатор One от FabFilter является аналоговым синтезатором. FabFilter выпустила обновленную версию One синтезатора (3.20), доведя его до поддержки VST 3 и...